به گزارش «سراج24»، مطابق با مصوبات قانون بوجه سال جاری، اختیاراتی به دولت به منظور افزایش قیمت گاز طبیعی، CNG و برق به دولت واگذار شده است.
با اضافه شدن بندی به عنوان عوارض به قبوض برق و گاز مشترکان، بار مالی هر یک از این صورتحساب ها برای یک دوره حدود 35 تا 40 روزه به صورت جداگانه دو تا بیش از 10 هزار تومان افزایش می یابد.
از این رو به ازای مصرف هر کیلووات ساعت برق و یا مصرف هر یک متر مکعب گاز طبیعی توسط مشترکان خانگی و تجاری 100 ریال به بار مالی این قبوض افزوده می شود.



